پارچه دوست

معرفی پارچه، مد، لباس زنانه، پوشاک، سلامتی و...

پارچه دوست

معرفی پارچه، مد، لباس زنانه، پوشاک، سلامتی و...

معرفی انواع پارچه و مد و لباس و پوشاک به همراه سلامتی و آشپزی و...

بایگانی

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
چرا ازدواج نکنیم؟ دلایل ممنوعه ازدواج چیست؟

بعضی از ازدواج ها با انگیزه های مختلفی که شاید بتوان گفت غلط و خودخواهانه بوده، شکل گرفته است. رایج ترین این انگیزه ها را در ادامه خواهید خواند.

 

تنها این 7 دلیل برای ازدواج تان کافی نیست

انگیزه هایی که بعد از مدتی می توانند تغییر کنند و دختر و پسری را به این نتیجه برسانند که ازدواج، اشتباه ترین تصمیم زندگی شان بوده است. توجه داشته باشید که اگر نگرش درستی درباره این نوع انگیزه ها وجود داشته باشد و ازدواج به صورت اصولی صورت گیرد، این انگیزه ها می تواند خوب هم باشد اما معمولا این گونه نمی شود. در خور ذکر است که اگر این دلایل به همراه یک سری پیش نیازهای دیگر برای ازدواج اصولی مد نظر قرار بگیرد، می تواند انگیزه خوبی هم باشد اما هیچ کدام شان به تنهایی برای داشتن یک ازدواج موفق کافی نیست. رایج ترین این انگیزه ها را در ادامه خواهید خواند.

  

فقط به دنبال هیجان در زندگی ام هستم

گریختن از واقعیات زندگی یکی از دلایل بعضی از دختر و پسرهای دم بخت برای ازدواج است. بعضی از جوانان ازدواج می کنند نه به این دلیل که شخص مناسبی را برای ازدواج یافته اند بلکه در بیشتر مواقع به خاطر آن که بهانه ای برای دور شدن از مشکلات و واقعیات زندگی خود داشته باشند، متاهل می شوند. زندگی این گونه از افراد خالی از شور و اشتیاق و هدف است. آن ها به جای آن که راه حل مشکل را در وجود خود بیابند، با این تصور که با ورود فرد دیگری زندگی شان از کسالت بیرون خواهد آمد ازدواج می کنند اما غافل از این که با این ازدواج آینده شان را هم به خطر می اندازند.

  

فقط به دنبال رفع نیازهای جنسی ام هستم

درست است که یکی از اهداف ازدواج تامین نیازهای جنسی است و امری طبیعی است اما به خاطر داشته باشید که این تنها دلیل برای ازدواج نیست. انتخاب شریک زندگی فقط برای این که نیازهای انسان را برطرف کند، با گذشت کمی زمان می تواند دردسرهای زیادی برای یک زندگی مشترک ایجاد کند.

  

چون احساس می کنم هیچ کسی به من توجه نمی کند

برخی جوانان شاید با نخستین فردی که به آنان پیشنهاد ازدواج می دهد ازدواج می کنند. این گونه افراد به دلیل اعتماد به نفس پایین فکر می کنند که هیچ کسی به آن ها توجه نمی کند و به همین دلیل فرصت را غنیمت می شمارند و به اولین پیشنهاد ازدواج، پاسخ مثبت می دهند. باید توجه داشت که ازدواج شتاب زده، آثار سوء خاصی دارد که زن و شوهر بعد از ازدواج با آسیب های آن مواجه می شوند.

  

چون از ترک فرد مورد علاقه ام احساس گناه می کنم

برخی جوانان که پیش از ازدواج با فردی رابطه طولانی مدت داشته اند شاید بدون عشق، تن به ازدواج می دهند فقط به دلیل احساس گناهی که تصور می کنند ترک کردن فرد مورد علاقه شان کار پسندیده ای نیست. هنگامی که جوانان به دلیل احساس گناه و عذاب وجدان با فردی ازدواج می کنند ثمری جز ناکامی و نابودی هر دو فرد در پی نخواهد داشت.

  

فقط به خاطر فشار اطرافیانم ازدواج می کنم

تاثیراتی که دوستان، خانواده، جامعه و حتی عقاید دیگران بر ما تحمیل می کنند؛ عقایدی مانند این که زودتر باید سر و سامان بگیری، تا کی می خواهی مجرد بمانی؟ پیر شدی! و ... نباید تنها دلیل ما برای ازدواج باشد. اگر دلیل اصلی ازدواج این موارد باشد، حاصل آن زندگی همراه با آرامش نخواهد بود چراکه توقع داریم بعد از ازدواج هم دیگران به کمک مان بیایند که شاید این گونه نشود.

  

می خواهم فقط از تنهایی خلاص شوم

بسیاری از جوانان به دلیل این که تنها هستند یا از تنها ماندن هراس دارند یا این که مایوس هستند، تن به ازدواج می دهند اما در این شرایط معمولا فرد قادر به یک گزینش صحیح نیست و احتمال این که با شخص نامناسبی ازدواج کند، زیاد است. برخی جوانان تا آن حد از لحاظ عاطفی تهی هستند که امیدی به یک ازدواج موفق ندارند و به هر رابطه ای به امید ازدواج، دل خوش می کنند. در نهایت این گونه افراد گرفتار روابط محنت زا و غم انگیزی می شوند.

  

می خواهم فردی مسئولیت مراقبت از من را به عهده بگیرد

فرار از رشد و بالندگی هم دلیل برخی جوان ها برای ازدواج است. بعضی از جوانان به این منظور ازدواج می کنند که فرد دیگری مسئولیت مراقبت از آن ها را به عهده بگیرد. این گونه افراد معمولا از لحاظ عاطفی به شریک زندگی خود وابسته می شوند. ازدواج هایی که اختلاف سنی فاحشی در آن دیده می شود، ازدواج هایی که مغایرت محسوسی در سبک زندگی دارند و همچنین ازدواج هایی که اختلاف طبقاتی در دو فرد وجود دارد از این دسته هستند.

  • بدایتی محسن بدایتی
  • ۰
  • ۰

 

برق مجانی
معلم: فرق میان برق آسمان و برق خانه چیست؟
دانش آموز: فرقشان این است که برق آسمان مجانی است، ولی برای برق خانه باید پول داد.


دیوانه ها
دو دیوانه به هم رسیدند یکی با دست خورشید را نشان داد و گفت: به نظر تو این خورشید است یا ماه؟
دیوانه دومی گفت: نمی دانم، من هم مثل تو در این شهر غریبم.  

 

 لطیفه با نمک
پسر: مامان! یک لطیفه تعریف می کنی؟
مادر: حرف نزن بچه! بیا کمکم کن فرش ها را بشوییم.
پسر: ها ها ها، چه لطیفه قشنگی


زبان خارجی
کودک اولی: اگر گفتی ژاپنی ها به گوساله چه می گویند؟
کودک دومی: معلوم است می گویند: نینی گاوا

 

  • بدایتی محسن بدایتی
  • ۰
  • ۰


ترس از شب و تاریکی یک احساس مشترک است که در بین کودکان و بزرگسالان دیده می شود

 

ترس از شب و تاریکی یک احساس مشترک است که در بین کودکان و حتی بزرگسالان دیده می شود ، این ترس برخی اوقات به دلیل استرس ناشی از فعالیت های روزمره و گاهی نیز به دلیل ایجاد توهم های ذهنی در افراد پدیدار می شود.ترس از تاریکی یکی از انواع فوبیاست که در کودکان و بزرگسالان دیده می‌شود، قابل درمان بوده و می‌توان با کمک متخصص یا به تنهایی بر آن غلبه کرد.

 

دلیل ترس از تاریکی چیست؟

دلیل ترس ما از تاریکی این است که ما به درستی نمی‌دانیم که در یک فضای تاریک چه می‌گذرد زیرا ما موجوداتی هستیم که به قوه بصری خود اتکا داریم و در صورت دیده نشدن هر محیط و وجود تاریکی، ذهن ما به سمت خطرات محتمل سوق پیدا می‌کند.

 

البته، ترس بسیاری از افراد از تاریکی به دلیل تجربه‌هایی است که در کودکی داشته‌اند و  یک پژوهش در بریتانیا نشان می‌دهد که 40 درصد از افرادی که از آنها درباره ترس از تاریکی سوال شده بود اذعان داشتند که بدون وجود نور و به همراه داشتن چراغ حتی از راه رفتن در اطراف منزل خود نیز می‌ترسند.

 

پژوهش دیگر که در دانشگاه رایرسون در تورنتو انجام شده نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان اظهار کردند که ترس آنها از تاریکی منجر به مشکلات خواب شده است.

 

 نکته جالب توجه این است که کالین کارنی استادیار رایرسون می‌گوید، بسیاری از مردم متوجه ترس خود از تاریکی نشده و اضطراب خود را به مسائل دیگری نسبت می‌دهند.

  

برخی افراد در تاریکی مطلق توانایی خوابیدن را نداشته و ذهن آنها دچار سرگردانی می‌شود و فکرهایی از قبیل وجود دزد در خانه آنها را آزار می‌دهد.

 

ترس بسیاری از افراد از تاریکی به دلیل تجربه‌هایی است که در کودکی داشته‌اند

 

راهکارهای غلبه بر ترس از تاریکی

- نگرشتان به تاریکی را اصلاح کنید  

- مراجعه به روانشناس 

- خود را به تاریکی عادت دهید 

- با ترس‌هایتان مواجه شوید 

- ترس خود را بیان کنید  

- تنها بخوابید

  • بدایتی محسن بدایتی
  • ۰
  • ۰

طرز تهیه ژله طرح کیوی

 

چگونه ژله طرح کیوی درست کنیم؟ :

ابتدا تخم شربتی ها را بگذارید خیس بخورند. 

ژله سبزتان را درست کنید به ازای هر بسته یک لیوان آب جوش و نصف لیوان آب سرد.

یک مقدار کم (حدود یک سانت) از ژله سبز را ته قالب بریزید و تخم شربتی را اضافه کنید و داخل یخچال بگذارید تا نیم بند شود و تخم شربتی ها فیکس شوند. حالا به آرامی بقیه ژله سبز را بریزید.

 

برای میوه های قسمت پایین ژله، چند سانت مانده به پر شدن قالب را خالی بگذارید. (بعد از گذاشتن یخچال و نیم بند شدن ژله سبز) میوه ها را بچینید و با قاشق روی آن ها ژله بریزید و بگذارید نیم بند شوند که شناور نشوند و بعد از فیکس شدن آن ها بقیه ژله را بریزید.

اگر از خود کیوی می خواهید در ژله استفاده کنید حتما قبل از آن یک مقدار کم آن را بجوشانید و گرنه نمی گذارد ژله ببندد.

 

  • بدایتی محسن بدایتی
  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی پارچه به لطف وجود فروشگاه اینترنتی پارچه رادمرد امکان پذیر هست.


یعنی شما میتونین به سایت پارچه رادمرد برید و انواع پارچه های مورد نظرتون رو با قیمتی بی نظیر خریداری کنید. اما فروشگاه پارچه رادمرد چندین مزیت داره که مشتریانش از این مزیت های میتوانند بهره مند شوند.


فروشگاه پارچه رادمرد بزرگترین مرکز پخش پارچه در شمالغرب کشور بوده و وارد کننده مستقیم و بی واسطه انواع پارچه از کشور های مختلف هند، چین، دبی و... می باشد. به همین دلیل قیمت های این فروشگاه به صورت پایین عرضه می شوند.


همچنین تنوع پارچه های موجود در فروشگاه پارچه رادمرد بسیار زیاده و به همین دلیل میتوانید با قدرتی انتخابی بالا پارچه های مورد نظرتون رو مشاهده کرده و خریداری نمایید.


همچنین تحویل پارچه ها خیلی سریع و با پست انجام میشه و میتونید بسته های مورد نظرتون رو درب منزل دریافت کنید. تحویل سفارشات بالای 100 هزار تومان هم رایگان هست.


شاید براتون تعجب آور و باور نکردنی باشه، اما شما میتونین پارچه های زیر رو از این فروشگاه آنلاین و اینترنتی خریداری کنید:


  • بدایتی محسن بدایتی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • بدایتی محسن بدایتی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • بدایتی محسن بدایتی